Sunday 28 October 2012

Epämääräinen postaus on epämääräinen

Minulla ei ole aavistustakaan miten päädyin tähän tilanteeseen, mutta törmäsin sitten netissä tällaiseen.
Ajatuksenjuoksuni:
"OMG noi housut, mä haluun tommoset!"
"Also, Rokuro näyttää Saitoun ja Hijikatan (Hakuouki) lovechildilta."
"Hetki... Mä muistan nähneeni suunitelmia Brave 10 cosseista jossain..."
"Mut mä en kyl oo nähny jaksoakaan tätä. Mistä tässä on edes kyse?"
"Ja edelleen noi housut. Mitä helkkaria? Mä en oo varma miks mä edes haluan tehdä tommoset, ihan liian paljastavat mun makuun oikeesti. Mut haluan silti!! Nättäisiks mä edes hyvältä noissa? Onko sillä väliä?"

Lopputulos: Täytyy varmaan katsoa tätä sarjaa, kunhan ehdin, jotta olen vähän paremmin kartalla. Tapoihini ei kuulu cossata hahmoja, joita en tiedä melko hyvin tai joista en pidä. Eipä ole aikaisemmin käynyt niin, että hahmon design ja ajatus sen cossaamisesta olisi saanut minut uteliaaksi sarjan suhteen. Yleensä se on niin päin, että katson sarjaa ja sieltä sitten jokin hahmo nousee suosikiksi.

7 comments:

  1. BRAVE 10!! Katso se, se on aika bueno sarja! 8DDD Itse olen katsonut ja cossisuunitelmia on myöskin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, katson heti ku ehdin, se näyttää mielenkiintoselta!

      Delete
  2. Brave10 on ihan hyvä sarja, joskin petyin lopetukseen. kannattaa katsoa.

    ReplyDelete
  3. I think its a very good anime but meh xD I didnt watch the last eipsode but it totally worth to check out~ x3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've watched a few episodes now and it's... not the most awesome thing ever until now at least, but seems interesting enough.^_^

      Delete
  4. Tervetuloa piemälle puolelle!

    Tämä on merkki siitä, että on muuttumassa "oikeaksi" cosplayaajaksi. Ei ole "vain" fani, joka fanittaa ja käyttää itseään ja käsityötaitojaan kunnianosoituksena x-sarjaa/hahmoa kohtaan... vaan löytää itsensä ihailemasta X-designeä ja wippii, haluan tehdä tuon, toivottavasti hahmo ei ole ihan pälli, että sitä kehtaa cossatakin x)

    Mutta tämähän on vain siis vain hyvä juttu koska Skill-leveli nousee, tulee cossattua hyvin erilaisiakin hahmoja, tulee ehkä jopa katseltua/pelattua/luettua sellaisia sarjoja, joihin normaalisti ei olisi vilkaissutkaan, mutta joista päätyykin tykkäämään :3

    (btw. susta tulee kyllä hyvä Rokuro! En tosin tiedä miltä näytät ilman tsiljoonaa vaatekerrosta, mutta kasvot sopivat ^^)

    (bbtw. mistä näitä Brave 10 cosseja nyt yhtäkkiä on ruvennu ilmestyy O.o Tiedän ainakin kolme ryhmää jotka ovat väsäyksen alla O.O)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, olen myös huomannut, että tällainen kehityssuunta cossaamisella tuntuu olevan ja tosiaan itsellänikin juuri siihen suuntaan menossa, että melkeinpä aktiivisesti etsii hahmoja cossattavaksi. Mut hyvä se tosiaan on, nyt jo on monta sarjaa, joihin en olis tutustunu, jollei kavereiden puheet cossiryhmästä olis herättäny mielenkiintoa.

      Mä luulisin, et pystyisin tekemään ihan hyvän Rokuron. On vaan eri asia miten paljon jännittäisin sen pitämistä sit oikeesti conissa. (Koska olen erittäin tottunut niihin tsiljooniin vaatekerroksiini. ^_^)

      Delete